De Kardinaal Blogt

Het aartsbisschoppelijk weblog van Kardinaal D

De Kardinaal

vrijdag, mei 20, 2005

De Boodschap van Onze Lieve Heer in de Blogosfeer

Naar het schijnt doe ik het niet onaardig op Blogium; ik zou bij de goede Maagd Maria niet weten wat dit wel te betekenen moge hebben ware het niet dat mijn neefje Hendrik mij een en ander wist uit te leggen: de Blijde Boodschap blijkt zich namelijk aan het verspreiden te zijn over de Globosfeer - pardon Blogosfeer. Hij brabbelde verder nog iets over 'inbound links' of iets dergelijks; het braaf mannneken is amper twaalf jaar oud en al zo'n computergenie, de Heer zij geprezen!
In ieder geval, na knarsetandend al die decennia van teruglopend kerkbezoek te hebben moeten aanschouwen kan ik u verzekeren dat dit nieuws mij verblijdt, en me sterkt in mijn overtuiging dat de Boodschap van Onze Lieve Heer meer dan ooit actueel is, beter nog, terug van nooit weggeweest!

2 Comments:

Blogger De Kardinaal said...

Beste vriend Marcel,

Dat zal ik gaarne doen - als jullie van het IFPI mij beloven me niet meer lastig te vallen in verband met die zogezegd illegale copies van het Te Deum...

Kardinaal D

9:20 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

beste Kardinaal, is er ooit meer dan 1 Kardinaal gelijktijdig aangestelt geweest in ons Belgiƫ-landje?

6:37 p.m.  

Een reactie posten

<< Home