De Kardinaal Blogt

Het aartsbisschoppelijk weblog van Kardinaal D

De Kardinaal

zaterdag, mei 28, 2005

De Kardinaal gaat Godcasten

Naar verluidt start mijn niet-al-te-christelijke medemens Jurgen Verstreken een eigen radiostation op (ik heb niks persoonlijks tegen de heer Verstreken - ik wil hem zonder probleem zijn zonden vergeven - ik kan enkel zijn voortdurend gevloek niet zo goed uitstaan). Op het aartsbisdom hebben we even liggen nadenken of we niet een soortgelijk initiatief zouden moeten ontplooien; maar na consultatie van mijn bijdehands neefje meen ik dat we een grotere impact kunnen maken door de nieuwste technologische mogelijkheden te benutten - ik wens dan ook te beginnen Godcasten!
Ik moet ervandoor nu, de liturgie gaan beginnen.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Waar blijft die liturgische Godcast in godsnaam? Kom op Kardinaal, de koe bij de horens vatten! ;)

1:10 a.m.  
Blogger De Kardinaal said...

Mijn goede vriend Zeveraar,

Ik sta te popelen om eraan te beginnen, maar ik ben nog maar net terug uit retraite, en ik heb momenteel wat legaal-technische probleempjes met mijn medegelovigen van Blogger. Ik houd U op de hoogte van verdere ontwikkelingen, maar die Godcast gaat er komen!

8:46 p.m.  

Een reactie posten

<< Home