De Kardinaal Blogt

Het aartsbisschoppelijk weblog van Kardinaal D

De Kardinaal

zaterdag, juni 04, 2005

De Kardinaal Godcast!

Belofte maakt schuld. Ik had het eerder al aangekondigd, en nu is het zover: de Kardinaal Godcast! Deze link is mijn Godcast-feed; ik heb geopteerd voor een volledige uitwerking in Blogger, met behulp van een free file hosting service - niet alleen om de brave gelovigen bij Google te plezieren, maar ook omdat het Bisdom momenteel een beetje om fondsen verlegen zit (en mijn vicarissen zien me sowieso al niet zo graag bezig zijn met dat Internet-gedoe) - uiteraard is mijn neefje Hendrik onontbeerlijk geweest bij het uitwerken van de technische details.

In mijn eerste Godcast maak ik enige filosofische bespiegelingen maar zal u ook een tot nu toe verborgen zijde van mijn persoonlijkheid ontdekken.
Voor die gelovigen die nog niet al te goed overweg kunnen met podcast-readers ofte podcatchers, zal ik hieronder tevens een gewone link naar de bestanden meegeven (de Godcast is in twee delen geknipt omdat de gratis file host de bestanden tot 2MB limiteert - de Heer zij met ons!).

Godcast 3 juni 2005, Deel 1
Godcast 3 juni 2005, Deel 2

Met diepgelovige groeten,
Uw Kardinaal